به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی، هادی بهمنی، رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار کرد : این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شده است.
وی افزود: کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها ، وضعیت آب و هوای مسیرها ، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند .
بهمنی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است تصریح کرد : کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص وضعیت جاده ها و ناوگان حمل و نقل هستند که در این راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از۱۳ هزارتماس با سامانه مدیریت راههای استان برقرار شده است.